Min blogglista

6 april 2012

Glad påsk....typ.

Tänk om man bara kunde rädda världen från elände, eller till att börja med dom man har runt sig.
Hur mycket tårar ska det behöva forsa innan det räcker?
Hela dagen i går ägnades åt " klumpen i magen " och naturligtvis besannades förhågorna och allt snurrar igång igen.
I dag fick jag ett telefonsamtal som jag hade kunnat göra vad som helst för att slippa.
Älskade, fina människa!! Tänk om jag kunde göra något för att hjälpa dig och ta bort det onda!!

Saknaden efter min älskade ängel gör sig plågsamt påmind när man hela tiden vill ringa henne och bara gråta och låta hennes varma, glada, fantastiska röst plåstra om det hemska.
Dock hade jag henne nära hela gårdagen, hon skickade små hälsningar som inte kunde misstolkas.

ÄLSKAR DIG GUMSEGUMMAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar