Min blogglista

21 augusti 2011

Tiden är ute!!!





I morgon börjar vardagen igen, känns väl som man ska ta sig igenom det med.
Önskar bara att mannen fick komma tillbaka till sitt jobb på en viss omskriven bilfabrik också!!

Hoppas vardagen har med sig lite matstruktur också, det har ju inte varit helt bra de senaste veckorna direkt......
Det positiva är ju ändå att vågen inte gått uppåt så jag behöver inte gå ner samma kilon en gång till.
Har hälften kvar ( ca 10 kilo ), funderar på att ta 5 utav dom med LCHF för att sedan fasa över till GI, jag upplever det väldigt omständigt och krångligt att äta den här maten.
Inbillar mig att jag skulle få med resten av familjen, som behöver det, om jag åt lite mer kolhydrater.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar