Min blogglista

22 augusti 2011

Vardag!

Då var första skoldagen och första arbetsdagen avklarad, och vädret påminde oss om att det fortfarande kan bli fina sommardagar.



Maten har fungerat bra i dag, även om det kanske blivit lite i minsta laget av den varan.
Appropå det undrar jag vad ni möter för reaktioner på er kosthållning?
Ska på konferens nästa vecka och enligt allt för många är LCHF ingen godkänd specialkost.
Då undrar jag varför ingen tex ifrågasätter en vegetarians kost?
Ingen skulle få för sig att tvinga denne att äta kött eller peta bort det som inte passar.
Varför kan då inte jag få välja vad jag vill stoppa i min mun och själv få avgöra vad jag mår bäst av???
Detta irriterar mig å det grövsta!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar