Min blogglista

20 maj 2012

Har haft en alldeles vanlig go helg i husvagnen.
Ingen lång variant eftersom hjärtat jobbat både torsdag och fredag med glädje.


Barnen har härjat från morgon till kväll i det härliga försommarvädret.


Som tur var så är tydligen de andra gästerna vana med lite hålligång.


På fredagskvällen käkade vi lite med goda vänner och jag fick en ny fin burk till min samling.


På lördagen fiskade vi i inte mindre än tre olika sjöar, tyvärr utan nån större framgång.


Jag fiskade väl inte så mycket i ärlighetens namn, utan njöt mest av att lapa sol och göra ingenting.


En jättechiabata och en kopp kaffe har varit lovligt denna helgen. Maten har varit katastrofalt onyttig, födelsedagar, sjukhusbesök och dyl pajade min planering totalt.


Nästa helg ska vi stanna hemma bestämde vi, men när man ser det här så kanske vi får tänka ett varv till.

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Man ska ha husvagn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar