Min blogglista

25 juli 2013

Shoppat!


Slutade tisdagen och roade mig största delen av onsdagen med att springa i affärer.
Fick handlat lite till slut men det är minsann inte helt lätt bara för att man är dryga 20 kilo lättare.
Känns väldigt tråkigt att gå ut ur butik efter butik tomhänt eftersom allt jag provar är för stort?!?
Sen är jag väldigt ekonomiskt (läs snål) när det gäller mig själv.
Tycker det är jätteroligt att handla åt andra men har svårt att unna mig.
Blir väl "tvungen" senare i höst när valet står mellan att gå naken eller handla, garderoben är vääääldigt tom!!
Har gjort mig av med de stora kläderna så nu finns ingen återvändo, kilona kan inte komma tillbaka.
Jag har inte räknat pp på 3 veckor nu och vikten står helt stilla.
Så tydligen har jag fått in precis den rutin och det tänket som krävs.
Man kan äta allt men inte alltid, och framförallt inte i för stora portioner.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar