Min blogglista

7 september 2013

Vägvecka.

Då har det gått en månad sen jag ställde mig på vågen sist.
Ja på Viktväktarnas våg i alla fall.
Väger mig dagligen här hemma för att vara säker på att kunna stoppa ifall det börjar gå uppåt.
Men det ligger still.
Jag har lyckats gå upp det där kilot jag tappat under sommaren, frågan är om det inte var muskelmassa som försvunnit och nu hittat hem igen.
Har i princip slutat räkna nu men känner vad kroppen behöver.
Eftersom all mat tillagas med uteslutande lightprodukter är varje måltid ett bra val.
Helgerna kan jag ha "fria" eftersom jag inte använder min veckobonus till fika eller godis på veckorna.
Även motionspointsen sparas till helgen om jag inte känner efter gymmet att jag behöver fylla på med lite extra energi vilket händer då och då.
I kväll blir det ett helt nytt Zumbapass och på tisdag ska jag prova ett annat gruppass.
Det finns så mycket man vill göra och prova på så man önskar att dygnet hade fler timmar ibland...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar