Min blogglista

28 september 2013

Vad har jag gett mig in på??

Japp, då har det snurrat igång.
Efter några vändor hit och dit väntar nu 2 1/2 månad med plugg parallellt med jobb.
Från att ha trott att det inte skulle bli något av det alls kom alltså allt på en gång.
Första tillfället för Engelska 6 som jag läser på närdistans är avklarat.
Har någorlunda grepp om vad som väntar och det känns nästan som det är under kontroll.
Men när beskedet om att jag även blivit beviljad Naturkunskap 1b på distans steg faktiskt pulsen en hel del.
För att vara en sådan extrem kontrollmänniska som jag och bara få sakerna lastade över sig är hemskt!
Så nu längtar jag bara efter min första "studiedag" när jag kan börja nysta, organisera, planera, sortera för att få någon slags plan.
Allt jag vet just nu är att jag ska studera 2 hela jäkla kurser på några stackars veckor och samtidigt försöka få ihop en lön för att få livet att rulla på.
Tur att M är med på det hela och tycker att jag gör rätt i att ta tag i detta.
Att vi kommer fixa detta...



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Samma undrar jag har inte ens öppnat min samhällskunskapsbok än! Jobba o plugga ingen bra combo :( hojta sen så jag kan skicka din mössa 😀 kram

    SvaraRadera