Min blogglista

17 december 2012

Hej!

I dag finns det inget smink över huvud taget som kan rädda situationen, bara att hålla tummarna att ingen frågar hur det är.
Som du vet har jag min stora, starka, mjuka, varma man vid min sida när jag blir som minst.
Utan honom hade det inte blivit någon sömn alls i natt.
Tänker hela tiden på filmen jag har i telefonen där du jagar bort den sällskapliga svanen, den är filmad för ett halvår sedan, om lika lång tid ska du göra det igen.
Köpte en grej till dig i dag.
Din buddah som du kan ställa på platsen du valt ut.
Så lös det här nu!!
Något annat scenario existerar inte, hoppas du förstår det!!
Det är bara fem dagar kvar tills vi ska fira jul så det börjar brinna i knutarna nu.
Saknar dig och älskar dig så mycket!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Tänker på dig hela tiden vännen, finns här för dig!

    Kram V

    SvaraRadera
  2. Älskade barn, om jag kunde bära er smärta så skulle jag ta emot den med glädje och kanske skulle jag orka en liten,liten bit av hans också. Kärlekens kraft är stor. Kramar mamma.

    SvaraRadera
  3. Vi ska hjälpas åt, ingen ska bära detta själv. Kram!!

    SvaraRadera
  4. Vi SKA ta oss igenom detta och HAN ska klara detta. Älskar dig systra mi <3

    SvaraRadera