Min blogglista

13 december 2012

Nyfniken :-)

När jag kollar statestiken över sidvisningar för bloggen så ligger det runt 40 visningar en random dag, även när jag inte uppdaterat.
Trots det är det väldigt få kommentater.
Och det är helt okej att läsa mitt gnäll och klagande utan att för den delen hålla med mig eller ens ha en åsikt, men man blir lite nyfiken på vem som läser............

I dag är det i alla falll lucia om någon till äventyrs missat detta.
Förra året var min då arbetslöse man föräldern på plats och det var superkasst!!
Så i år var jag där på första parkett och njöt av att titta på mina sessor.
Ett tåg ute med klädd gran och rökmoln ur munnenen, snön och alla minusgrader är ett måste när man avnjuter alla tjocka tomtar, lucior, pepparkaksgubbar, tärnor och stjärngossar.
Det andra så stämningsfullt innomhus, med en jättestor 5.e klass.
Bara stjärngossar, en lucia och tärnor med levande ljus.
Denna otroligt livliga klass skötte sig exemplariskt akompanjerade av sin musiklärare på piano.


9 kommentarer:

  1. Det lät kallt men vackert med luciatåg ute! Jag höll mej hemma framför tvns luciatåg jag :)

    SvaraRadera
  2. Nu måste jag ju kommentera.. :-) Jag är en av dem som "smygläser" utan att kommentera.. Måste ju på något sätt få min Nathaliedos när jag inte längre får det i personalrummet. Ska försöka skärpa mig. Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är Lollo!! Man behöver inte kommentera om man inte vill, undrade bara om det var någon jag kände som läste :-) Ha en go jul gumman!!

    SvaraRadera
  4. God Jul till dig med! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är skyldig till åtminstone ett par besök /dag ;) Ha en go helg!! Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Jag läser oxå 😉 men är väl lite dålig på att kommentera. Tänker många gånger att jag ska men.... Den är väldigt bra i alla fall Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!!!
    Även jag är en läsare av din blogg, det går inte att undgå med tanke på hur bra du skriver!! Mysigt med lucia tåg:) saknar det med tjejerna, och när man skulle få se W så låg han i magsjuka:(:(
    Ses snart!!

    Kram V

    SvaraRadera
  9. Tack :-) Man behöver som sagt bara skriva när man känner att man vill nåt. Jag tycker ju så det räcker för alla....

    SvaraRadera