Min blogglista

4 januari 2013

Packa inte pappas kappsäck....

Det är nog dags att börja fundera på det där med packning.
Jag och tjejerna har ju en fjällenresa att se fram emot medan fadern får vara hemma och jobba.
Men eftersom det som kan gå åt helvete bestämt sig för att göra det så var väl ingen direkt förvånad över den utgången.

Frågan är vad mycket som behöver tvättas i dag.
Eftersom två underställ och onepeicen redan är rent så räcker det väl att köra en maskin med trosor och strumpor.
Och ska jag dessutom lära mig åka slalom på måndag kommer jag väl att erbjudas rena kläder på sjukhuset, en sån där söt långskjorta med knäppning på ryggen.
Så vid närmare eftertanke kan jag nog ligga kvar och dra mig en stund till...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar