Min blogglista

22 januari 2013

Så jävla osmakligt!!

I dag har jag "outat" på fejjan.
Det värsta jag vet, så gör man bara inte.
Viktiga saker tar man med folk personligen, det är ruskigt respektlöst att hänga ut saker som innefattar andra människor och deras känslor.
Men jag hoppas och tror att de som är närmast berörda fått beskedet redan, och jag har även kollat med min familj att det var okej med dom.
Saken är den att så otroligt många människor har stöttat mig( pratar om mig eftersom detta är mitt eget forum) under denna tuffa tiden som gått.
Varma ord, oändligt många erbjudande om hjälp, blommor, telefonsamtal och kramar.
Jag vill ju att ni ska veta vad som har hänt, men hur berättar man det?
Har naturligtvis slagits av tanken på att meddela er personligen,
Men då måste jag använda "ordet" och jag är inte riktigt redo för det än.
Så jag hoppas att jag inte trampar någon på tårna, jag kände att de som vet vad som pågår kommer att kunna utläsa vad jag vill berätta från mina lilla uppdatering.
Ni gör mig otroligt stolt, på gränsen till mallig.
Tänk att jag har så många, äkta vänner som finns där och är genuint intresserade av hur jag och min familj mår.
Jag lovar er att detta med att hänga ut mitt liv på fb inte kommer bli någon vana.

Love!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Alla har sitt eget sätt att hantera sorg el saknad. Det finns inga rätt eller fel. Huvudsaken är att det känns rätt för er <3 Ta hand om varandra, Kramar Linda

    SvaraRadera