Min blogglista

5 augusti 2013

Hem och hälsa på.

Eftersom vi egentligen skulle ha varit hemma vid det här laget planerade vi ju in ett litet barnkalas i dag.
Så det är väl bara att packa in sig i bilen och avverka detta.
Samtidigt hinner vi ju köra några maskiner tvätt och hämta lite rena kläder till sluskfamiljen.
Men framförallt har jag en dejt med "VÅGEN".
Vi har inte träffats på 1 1/2 vecka nu och det känns ganska obehagligt.
Har väl inte varit någon plikttrogen Viktväktare under dessa dagar men tror ändå jag skött mig ganska bra.
Problemet är nog snarare att jag ätit mer än jag gjort mig av med. Sola och läsa i förtältet förbränner inte jättebra....
Tog by the way en sväng till Sportshopen i Grebbestsad i går.
Vilket underbart ställe!!
Fick tag på ett par Puma tajts och ett par skor för min stundande gymmande.
Ska bli grymt kul att komma igång igen!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar