Min blogglista

8 augusti 2013

Nedräkning.

I dag har Kungshamn bjudit på riktigt busväder.
Sånt där väder då man är nöd och illa tvungen att kolla på film och käka snacks.
Efter en snabb tur till affären blev det filmvisning i tältet ackompanjerat av smatter på taket.


Innan vi kom så långt in på vår sista semesterdag i vagnen fixade jag ett stycke skrivbart material och plitade ner en veckomatsedel för stundande vardag.


Hur galet det än låter längtar jag efter att räkna mina points och ha maten planerad och inhandlad.
Som tur är har det inte hänt något på vågen trots att jag enbart gått på känn de senaste 5 veckorna och det bör väl vara ett tecken på att Viktväktarna inte enbart är en viktminskningsmetod utan ett hållbart levnadssätt.
På söndag ska jag och en av mina vapendragare från vv lösa gymkort.
Ska bli så fantastiskt kul att komma igång med det igen, har verkligen saknat den möjligheten.
Även om jag nått mitt mål rent viktmässigt jobbar jag fortfarande mot en stark och frisk kropp.
Nu ska vi avnjuta en sista måltid här i vårt andra hem- helt otippat bjuds det på grillat....

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar