Min blogglista

22 november 2013

Världsklass.

Lade upp en bild på Instagram nyss och kvittrade lite glatt över mina nya vinglas.
Såna där stora, runda, mjuka, djupa lyxiga rödvinsglas som jag drömt om länge men inte unnat mig.
Nu har jag sådana i alla fall eftersom min vänliga svärmor införskaffade dem åt mig.
Det är väldigt sällan man hör vänliga och svärmor i samma mening har jag reagerat över, de flesta verkar ha mer eller mindre svårt för sina.
Så jag är inte säker på att folk tror på mig när jag säger att min är näst intill perfekt.
Har haft henne i snart 20 år och hon är ett fantastiskt stöd och en trygg punkt.
Hon klampar aldrig in med åsikter om hur jag och mannen sköter vare sig hus, ungar eller ekonomi.
Det är aldrig några problem om man behöver hjälp med något och framför allt har hon ju tagit världens bästa älskling genom livet, det förklarar ju varför han är en sån fantastisk människa.
Så jag har lyckats med något unikt, begåvats med en väl godkänd svärmor!!
Trevlig fredag kväll!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar