Min blogglista

25 december 2013

God fortsättning!!

Då var den avklarad, dagen J.
Strax efter jag postat inlägget om barn och magi kom lilla T uppsmygande med gnistrande ögon och verkade lätt besvärad av att hon var tvungen att tömma blåsan innan hon kunde tömma julstrumpan.
Härligt att det funkade ännu ett år, dom växer alldeles för fort helt plötsligt.
I mitt paket från hjärtat låg i år en iPad mini!!
Denna lilla fantastiska skapelse!!
Alldeles för dyr för att jag någonsin skulle få för mig att köpa en själv, så det är tur att min man skämmer bort mig.
Vi köpte en platta vid jul förra året, en Samsung och jag kan bara inte förlika mig med den!!
Jag avskyr den och det är bara barnen som har den som leksak.
Men nu är det skillnad!!
Vi snackar Apple produkt nu, en riktig liten söt padda!!
Det är dyrare grejjer men det är värt dom pengarna.
Har svårt att tro att jag någonsin kommer att välja en android igen.
Så nu har jag fixat min lilla "bäbis" precis som jag vill ha den.
Rosa, rosa och lite rosa, låst för små barnafingrar och bara appar för mig.
Lyxigt.....
Tack habibi 💗





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar