Min blogglista

31 december 2013

Såld!!

Vi hade ju den stora äran att träffa en helt ny människa igår och han var verkligen helt perfekt!!
Så kloka, mörka, utforskande ögon som bara riktigt små bäbisar har, en pyttig söt näsa mitt i sitt skrynkliga ansikte och en liten, fin pussmun.
Den nya storebrodern skötte sitt jobb perfekt och frågade flera gånger om han fick pussa och krama sin bror och tog i honom som han var av porslin.

Man kan bara inte se sig mätt på de där små, de är så fulländade.
Och det bästa av allt är att jag ska få äran att vara gudmor till denna lilla människa.
Jag är så otroligt glad och hedrad över att få frågan, jag vet själv att det valet inte är självklart alla gånger.
Hoppas att jag kommer uppfylla de förväntningarna liten och hans föräldrar har....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar