Min blogglista

1 mars 2012

SKRIK OCH PANIK!!!

56 minuter kvar tills jag ska vara hos frisören nu.
Skulle så gärna vilja byta ut min "säkra" frisyr.
Långt tråkigt hår som kammas igenom på morgonen och samlas ihop i en fläta.
Sen har jag tappat otrevligt mycket hår i närmare ett halvår och frisörbesöken har skjutits på framtiden. Min teori är att detta var min kropps sätt att tala om att LCHF inte var för mig, jag fick helt enkelt inte i mig det jag behövde.

Så nu är planen en bra mycket kortare frisyr, men ska jag våga?!??




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Har man inte testat så vet man inte ;) jag klippte typ page med kort i nacken för 2.5 år sen.. var fint första veckan typ sen så bestämde jag mig att spara tillbaka. Nu är det rätt långt igen och det trivs jag med =)

    Men som sagt PRÖVA, annars kommer det alltid att ligga där och gnaga =) Kram

    SvaraRadera