Min blogglista

1 juni 2012

I dag är dagen...

....då jag blev med ögonbryn!!




Har samma blonda kalufs och ögonbryn.
Så största delen av året ser jag ut som jag inga har eftersom jag egentligen tycker det är onödigt fåfängt att färga dom hos frisören, själv vågar jag mig inte på det.
Så nu hajar jag till varje gång jag ser mig i spegeln och lilla T tycker jag ser arg ut hela tiden.

Har lånat några extrabarn i dag det har varit mys med popcorn, godis och film i regnrusket.
Gött att dom har så goa kompisar tjejerna.

-Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. hihi jag har samma problem med mina ögonbryn ;) eller brist på kanske man skulle säga... Vågar dock inte färga dom för jag är rädd att det ska synas för mycket men jag önskar att jag var lite modigare =P Ha en fin helg!! Kram T

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att det ser jäkla bra ut med dina "nya bryn" =) Inget som man kan sätta fingret på när man ser ett kort, utan man ser bara att det är NÅGOT som är annorlunda! Nice!

    SvaraRadera
  3. Precis! Ingen har tänkt på att dom inte brukar synas, innan de syns :-)

    SvaraRadera