Min blogglista

5 juni 2013

Jämvikt.

I går var min tredje vägning på vad Viktväktarna kallar "Jämviktsprogrammet".
Det går ut på att man ska hitta balansen och stanna på sin målvikt.
Denna vecka har jag verkligen gått in för att käka varenda liten propoint som fanns att tillgå.
De dagliga, veckobonus och motionspointsen.
Men ändå hade jag tappat ytterligare 0,8kg.
Nu är det ju ingen panik i lägret eftersom jag fortfarande ligger i överkant på "normalviktigspannet", men det var svårare än jag trodde detta.
Vill ju inte dra ner på träningen nu när jag äntligen kommit igång, känns lika viktigt som syre nästan.
Får ge det en vecka till sen får jag väl se till att plussa på ytterligare pp om det skulle visa sig att det är neråt igen.
Tänk om man vetat detta mitt i viktresan att det skulle vara ett problem med ett minus på nästan ett kilo....


Fast när man ser det så här ser det ju riktigt bra ut :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar