Min blogglista

21 juni 2013

Springa för livet.

Tog en löptur i morse innan frukost.
Var väldigt skönt att börja dagen så, och inte ta sig ut på kvällen när man varit i farten i 13 timmar.
Kände skillnaden i kroppen, var mycket starkare och hade mer ork.
Men när jag började vandra iväg i tankarna blev det med ens mycket tyngre i hjärta och själ.
I dag fyller min bästa vän sen tjugo år tillbaka 38 år.
Hon har nu varit en ängel i 3 år och jag tänker fortfarande på henne så gott som dagligen.
Vårt midsommarfirande i år kommer inte se ut som det brukar.
Kommer inte blicka ut över Vänern det sista jag gör i kväll och vara tacksam för livet.
Jag fixar inte det riktigt än, inte i år.
Midsommar är glädje, skratt och min älskade pappa på hans favoritplats på jorden.
Det skulle bli alldeles för uppenbart att han inte är med och jag är inte där än, och kanske aldrig kommer dit heller.

Så i dag sprang jag med lätta steg och med tungt hjärta för livet!!
För att min familj inte ska behöva göra den här resan igen på väldigt, väldigt, väldigt länge!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. ♥ Hoppas att ni får en trevlig midsommar trots att den inte blir som den brukar vara. Kram

    SvaraRadera