Min blogglista

6 juli 2011

Delad glädje.

Fick ett sånt där helt underbart besked nu på eftermiddagen som fick tårarna att rinna av glädje.
Innan jag lagt på luren visste jag att det var två människor jag var tvungen att berätta detta för och som skulle bli lika glada som jag.
Först min man som är som en del av mig som person, min styrka.
Men sen, sekunden efter, vill jag berätta det för min älskade ängel.

Naturligtvis vet hon, och visste innan mig.
Men jag vill att vi ska dela detta, det känns som jag ska sprängas!!!
Den sista pusselbiten för att uppnå total lycka och glädje kommer alltid att fattas!!!
Lilla älskade A, du fattas mig för mycket!!!!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Första gången jag är här inne :) Fiiiin blogg och vad duktig du är!!! Vet inte om det finns en Lidl affär där du bor annars rekommenderar jag verkligen deras grekiska yoghurt den är såååå krämig och mycket mindre kolhydrater än den vanliga ;) Ett tips bara :)

    Kram

    SvaraRadera