Min blogglista

18 juli 2011

En hycklare mindre på Facebook.

Numera finns det en lögnaktig hycklare mindre på det fantastiska nätverket Facebook.
Stängde ner mitt konto igår på obestämd framtid.
Är så trött på alla som tycker att det är okej med alla satusuppdateringar, klart att man ska få vara både glad och ledsen.
Så länge du inte är glad alltså.....
Är du nöjd och tillfreds med ditt liv så är du en lögnare!!
Som tur är finns det några ärliga själar kvar som vågar stå för att livet är skit.


Men jag tycker mitt liv är fantastiskt just nu!
Jag tycker tacos är bättre än beskedet att mitt barn har en kronisk sjukdom!
Min familj är den bästa, och ingen i den har cancer längre!!!
Mina barn är skrikiga, bråkiga och livfulla, till skillnad från deras storasyster som jag fick föda fram död och som aldrig kommer trotsa mig!
Mina vänner är "finisar" och jag vill aldrig mer vara med om att få begrava en kär vän!
Min man är det bästa, utan honom hade jag inte orkat fortsätta!


Jag tänker fortsätta uppskatta mitt liv, och jag har ingen lust att be om ursäkt för det!!

3 kommentarer:

  1. Började undra vart du hade tagit vägen!
    Vill ju inte att du ska stänga ner dit konto på FB!!! Hur ska man då kunna läsa alla roliga/tokiga saker du skriver!!?? ;P
    Hoppas i alla fall att du ångrar dig! :)

    Kramiz <3 U

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny, vad gullig du är.
    Jag kommer säkert tillbaka, tar bara en pause på obestämd tid.

    Sköt om dig! Kram!!

    SvaraRadera