Min blogglista

8 juli 2011

Fredagsfavorit!

Jag och tjejerna har haft fredagsmys själva i dag, mannen sitter på sjön i spöregnet.
Känns inte riktigt som en kväll i juli när man tvingas sitta inne och äta och kan tända levande ljus....

Precis som 87.5% av Sveriges befolkning åt vi tacos.

Det är bara så barnsligt gott och jag ser redan fram emot resterna till lunchen i morgon, då är det om möjligt ännu godare!!

Vågen visar fortfarande på minus och efter 11 veckor har jag tappat 8 av mina 20 kilo.
Ska bli spännande att se resultatet nästa vecka när jag gått från fakir till vanlig LCHF.
Lånade en av dotterns ketosstickor i går för skojs skull och den visade att det fanns ketoner.
Kändes väldigt skumt då ketoner i min värld är något väldigt negativt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar