Min blogglista

17 juli 2011

Status badboll!

Så, hemkommen från vår lilla resa.
Nöjd, glad och med en mage som en badboll.

Efter några hett efterlängtade friterade lökringar på självaste bröllopsdagen var uppblåstheten ett faktum i morse.
Spädde på det hela med BRÖD till frukost!!!!
Tog en tunn skiva av ett bröd med mycket hela korn för jag kunde inte sitta och äta mig mätt på pålägg, och äggröra med bacon ger mig rysningar.
När man tänker på det är det nästan löjligt vad så lite kan göra, kände man sig så här hela tiden förut men ansåg det vara ett normalt tillstånd?
Kände mig i allla fall mycket lycklig när jag kunde peta i mig kött och bea på eftermiddagen, då hade jag hittat hem igen liksom.
Har nu känt på "det förbjudna" och tycker definitivt inte att det är värt det!
Det enda possitiva är väl att det inte triggat igång nåt ytterligare sug, utan snarare en känsla av att aldrig vilja äta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar