Min blogglista

19 augusti 2012

Allra käraste syster!!

Har varit hemma hos min lillasyster och haft ett jättemysigt dygn.
Tänk om jag hade vetat när jag var yngre vad otroligt viktig den där pestiga skitungen skulle bli i mitt liv.
Fram till jag fyllt 18-19 och vi båda flyttat hemifrån kunde vi ha roliga stunder men även avsky varandra som värsta formens pest.
Precis som det ska vara antar jag, ser det ju hos mina egna tjejer nu.
Sen vände det och vi blev bästa vänner.
Vi är faddrar till den andres barn och fanns vid varandras sida när det var dags för bröllop.
Vi har gråtit alldeles för mycket tillsammans, men även skrattat och delat så mycket glädje.
Tyvärr så träffas vi ju inte ens i närheten av så ofta som jag skulle vilja.
Tänk att någon gång bara få koka varsin kopp te, tända ett ljus och prata.
Men den tiden kommer väl också så småningom, just nu är livet i en annan fas.

Tack J för att du är min allra käraste syster!!

1 kommentar:

  1. Tack underbara du, för att just DU är min käraste syster, du var inte den lättaste du heller!!! älskar dig <3

    SvaraRadera