Min blogglista

12 augusti 2012

Hur oredo som helst!!

Tydligen ska jag börja jobba i morgon?!
Jag har alltså varit ledig i FEM veckor?!?
Är det meningen att jag ska vara pigg, utvilad och på hugget?!?!

Tror bestämt det gått snett någonstans!
Jag vill nog faktiskt hellre campa och göra nada några veckor till.
Jag solar numera som ett sant proffs!
Tar sovmorgon som en gud och är troligtvis kapabel att bli distriktsmästare i sen frukostätning.
Min sminkväska kommer troligtvis vara täckt i spindelväv och damm när/om jag hittar den.
Herregud, jag är inte ens säker på att jag har kläder med resår i linningen för att klara fem hela dagar....
Tur att det "bara" är jobb denna veckan, det där med skola kommer aldrig att gå vägen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar