Min blogglista

7 april 2013

Hur kan det vara söndag hela tiden??

Ännu en långhelg till ända.
Jag, mor och tjejerna avslutade påsklovet med en tripp till Götet med hotellövernattning och hela köret.
Ungarna har fullkomligt frossat i pengar, påsar och småinköp.
De är verkligen helt galna i att handla, vad månde det bliva i framtiden??
Vi hann även med 2xsushi, jättegodisaffär, bäbismys, busstur, ett sammanbrott från lillaT, hotellfukost, gofika, tåg och en mosad fingertopp.
Med andra ord en perfekt liten resa.
Hjärtat åkte på sportfiskemässa och var som ett litet lyckligt barn på julafton när han klev innanför dörren med sina spön och påsar.

Men jag kände verkligen att nu har jag rest färdigt utan honom!!
Saknar den store skäggbusen som besatt när vi är iväg och han inte är med.
Så snabbt som blixten fixades det barnvakt, hotel och tågbiljetter.
Ska bli så härligt att få göra nåt kul nu, det känns som det var längesen vi hade roligt ihop nu.
Det har varit många tunga stunder som behöver vägas upp.
Så våren sätt fart nu, för jag förväntar mig att du jobbar med mig nu så vi får en riktigt bra helg långt borta från allt man inte vill eller orkar fundera på hela tiden.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar