Min blogglista

25 april 2013

Nu är det nära....igen...

-1,1kg och nu är det ynka 0,6kg kvar till mål. På två veckor hoppas jag att det ska vara fixat.
Ska bli skönt när det är färdigt och förhoppningsvis ska det inte bli allt för krångligt att stanna på rätt vikt.
Det är så häftigt att må så här gott och ha järnkoll, på utsidan.
Tror det kan vara därför det varit så lätt, för att insidan är kaos och totalt opåverkningsbar.
Därför har det varit så skönt att verkligen ha kontroll någonstans.
Jag har ju varit smalare ( 20 år och en diet på kärlek, nikotin, hembrännt samt ett kilo djupfryst lasange i veckan) kanske även varit i bättre form någon gång, även det i min ungdom.
Men jag har nog aldrig varit i balans förut på detta sättet.
Jag har en hälsosam vikt, sover 8 timmar varje natt, äter rätt och en pw på en mil är ren njutning.
Min kropp är frisk och stark och det var ju faktiskt det som var målet med min resa så jag är väldigt nöjd med vad jag presterat.
Snart 40 och i bättre skick än när jag var 25!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tänk om man kunde säga det..... Att vara i bättre form nu än vid 25.😃 Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka! Du har kämpat på bra. :-) ★KRAM!★

    SvaraRadera