Min blogglista

16 april 2013

Målvikt!?

I dag finns det en möjlighet att jag når min målvikt.
Tror fortfarande inte att de 2,5 kilona jag tappade för två veckor sedan kan varit riktigt riktiga.
Troligtvis var mycket vätska från när jag varit sjuk så en del av den vikten hittade nog tillbaka igen.
Men det jag funderar på är, när är man nöjd?
Jag gick in i detta av hälsoskäl.
Det var inga problem att visa min kropp i bikini när jag vägde 20 kilo mer än i dag.
Så såg jag ut, och den som hade problem med det kunde ju titta åt andra hållet.
Men nu har fåfängan så sakta börjat krypa på mig.
Räcker hälsosam?? Hur vore det att vara smal??
Jag är fortfarande inte snygg utan kläder, så bikinin kommer säkert sitta lika illa.
Jag vet varken ut eller in, antar att inget hindrar mig från att ta några kilo till bara för att jag nått mun målvikt, men jag gillar verkligen inte att tänka så här.
Det borde inte ens vara värt att lägga energi på....



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar