Min blogglista

4 juli 2012

Berts bravader.

Fördelen med att kliva upp klockan 5 på morgonen är att man kommer från jobbet i bra tid och hinner göra nåt kul.
I dag åkte vi ner och kollade hur det gick för Bert Karlsson och hans camping.


Det första man möts av är två jättemonster till "hoppborgar", barnen var inte helt övertygade.


Vi köpte oss en fika och satte oss på den mysiga (?) uteserveringen.


Man kan ju säga att stämningen var ganska hysterisk och man hörde knappt vad man tänkte.


Området påminner mer om en cirkus än en camping och mitt i allt springer Bertan och skriker oavbrutet.


Vi drog oss ner till stranden när vi sett oss mätta på spektaklet och jag fortsatte läsa om kung Zlatan.


Tjejerna trängdes under tiden i den halvfrusna sjön.


Väl hemma satte jag mig faktiskt bara på altanen en stund och njöt.
Tog ett liiitet glas rött i solen och drömde om semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar