Min blogglista

31 juli 2012

Dag 3.

I dag har vi häckat på campingen hela dagen.
Det bjöds på diverse jippon.


Bla en hel husvagn full med Nintendo Ds.


Fri minigolf hade de också på em så vi gick en runda, naturligtvis lät jag barnen vinna!!


Det var en härlig runda i strålande sol, om än dock ganska blåsigt.


Därefter gick jag och älsklingen raka vägen upp på berget för att se om vaktkorna lämnat min stenpyramid.
Det hade dom, och catchen var också borta....


Jag kan ju säga att så blöta som vi blev på tillbakavägen är nästan komiskt.
Man kan inte tro att så mycket iskallt regn kan falla på en så liten stund.
Men det kan det, så det var bara att kasta sig in i tältet och byta varenda klädesplagg på kroppen!!

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar