Min blogglista

19 juli 2012

Done!!!

Så, nu luktar mitt hus så där hemtrevligt, och som inte det vore nog är tvättkorgen nästan tom.
Det märktes att man haft roligare saker för sig om man säger så.
Tyvärr är jag ingen sån där härlig tjej som går igång på att sniffa allrent och putsa taklister med gamla kalsonger.
Tvärt om exploderar det fram två knallröda horn i pannan och min vimsiga 8 åring kan tyckas vuxen i jämförelse med mig.
Det finns faktiskt inte någon i världen som det ens är i närheten så synd om som mig när jag städar.
-Hmmf, gnälla om att städa ett/sitt rum??!
-Jag måste ju minsann städa heeeela huset och ta hand om aaaallas skit.
-Tänk vad mycket roligt jag kunde gjort i stället!!

Men nu är det gjort i alla fall och dessutom vet jag att det inte kommer ligga på mig att klippa gräset nästa gång *mouhahaha*.
Nu går vi vidare i livet med en stunds själavård.
Jag och Robertson ska rensa svamp.




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. hahha du är la för goe!

    SvaraRadera
  2. Bättre lite skit i hörnen än ett RENT HELVETE! ;) Moahaha! /T

    SvaraRadera