Min blogglista

28 september 2012

Rosa oktober.

Antar världens bästa systersvägerskas utmaning.
Nu är det dags att go pink och dra sitt strå till cancerforskningen.
Mina slantar kommer såklart gå till Älskade Anna och följdaktligen inte vara vikta åt någon specifik cancerform då alla jävla varianter väcker precis lika stort hat och enorm avsky hos mig.
Helenas ide' går ut på att skänka pengar grundat på viktminskning och antal steg tagna under oktober månad.
Jag hänger på stegbiten och kommer att skänka 1 krona per 1000 tagna steg, det bör väl generera någon hundralapp?
Nån mer som vill knata med?

5 kommentarer:

  1. Man kanske kan skicka ett pm till mig så kan vi föra lite statistik över summan varje söndag kväll tex, för skojs skull.

    SvaraRadera
  2. Jag fixar en statistiksida på min blogg på söndag :)

    SvaraRadera
  3. Vad har du för bloggadress Helena? Kul att följa vettiga personers bloggar =) /Tina

    SvaraRadera
  4. Haha Tina.. Vettig och vettig :) http://helenamotminus.blogspot.se

    SvaraRadera