Min blogglista

23 september 2012

Skräpmatrestaurang!!

I dag har jag varit upprörd, väldigt nära förbannad till och med.
Fattar inte att det kan vara så jävla svårt för dom som jobbar på Mc Donalds att få ner det man betalar för i påsen?!
För nån månad sen var jag i kontakt med kundtjänst när två missnöjda barn satt här hemma och käkade sina torra chicken bits, utan cheddardip.
Vi fick två nya menyer som "plåster på såren" och dessa utnyttjade vi när vi åt på restaurangen.
I dag stannade jag och kollade min beställning innan jag åkte hem, och döm om min glädje när den jävla dippen fattas!!
En stackars arbetsledare fick snällt ställa sig och plocka upp all mat efter jag bett henne visa mig den där förbannade cheddarn.
Hon bad så hemskt mycket om ursäkt, lade i en dip och förstod att jag var arg.
In my ass!!!
Skiter i alla jävla ursäkter!!
Skaffa rutiner som funkar, inte fan ska man väl inte behöva kolla så de sköter ett jobb de får betalt för att göra?!?
Mc crappy!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar