Min blogglista

28 september 2010

Belöningar, tvätt och mat....

Äntligen har jag lyckats få på en maskin med mina träningskläder, det ekade nästan tomt i garderoben i dag.
Kände mig verkligen som stålmannen när jag var färdig på gymmet i dag, hade lätt kunnat köra en halvtimme till om det inte vore för att jag var tvungen att hämta kottarna.

Men efter middagslagande och till slut dusch så känner jag mig ungefär lika stark som en mus....

Har ni ett färdigt mål med er träning, vet ni vart ni vill?
Belönar ni er stegvis på vägen?

Jag har laddat upp med två par Björn Borg trosor som jag suktat efter länge men ansett vara för dyra.
Men när ska dom bli "mina"?
Hade först tänkt att första paret skulle användas efter att ha klarat 30 min på löpbandet men efter att tänkt ett varv till anser jag det inte vara riktigt realistiskt...
Lutar åt att de får ligga i ryggsäcken tills jag klarat en kilometer....

Slutligen , nån som kan tipsa om bra mat att äta efter träningen som i mitt fall oftast ligger på sen eftermiddag/kväll.
Börjar så smått tröttna på hallon, keso och ägg nu!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag funderade faktiskt imorse på vad jag kan ta efter träningen för att få protein. Och jag tänkte faktiskt på tonfisk, men gillar inte att äta det bara sådär (kanske du gör?), men att jag tar en burk tonfisk och blandar med minifraiche eller kesella (med mycket protein) och pressar i lite citron vilket är jättegott! Snabbt, smidigt, gott. Men om du inte gillar tonfisk så kanske lite räkor? Också mycket protein, eller bara en kycklingfile med något, går att äta kallt :)
    Kram!

    SvaraRadera