Min blogglista

15 september 2010

Nu måste jag!

Nu får det bara vara färdigslappat.
Ska leta fram både kläder och kort nu, damma av allt, packa och ställa innanför dörren så jag snubblar över skiten på väg ut om jag inte tar med mig väskan.
Är helt totalt omotiverad men jag funderar om det är lite som gåtan med hönan och ägget.
Vilket kommer först, motivationen eller träningen?
Kommer jag bli motiverad om jag inte tränar?
Kommer jag att träna om jag inte är motiverad?

Packa var det ja......



3 kommentarer:

  1. fundera inte så mkt, bara GÖR! ;)

    SvaraRadera
  2. Man brukar säga att motivationen kommer med resultaten så ta dig över tröskeln. Sparka arsle när det går tungt och fortsätt köra, så ska du se att ägget och hönan alltid hänger ihop vare sig om det ena kommer före det andra eller ej :-)

    SvaraRadera
  3. Ska du vara anonym? :)

    Jaja, jag kommer att läsa ändå. Ge dig iväg och träna så är du igång. Skit i om du är motiverad eller inte. Ibland är man inte motiverad till att jobba, men man gör det ändå.

    Lycka till! ;)

    SvaraRadera