Min blogglista

25 september 2010

Jag har imponerat!!!

Kom till gymmet samtidigt som mina barns lärare här om dagen och gick därifrån ungefär samtidigt också.
Hon sa att hon var imponerad av MIG, att hon inte förstod hur jag orkade köra så hårt.
Tänk, även om hon är den enda människan i världen som tycker det så gjorde det mig så stolt!
Jag är för trött för att gå snyggt och spänstigt fram och hämta papper och sprayflaska när jag har tränat klart, men jag vet att det jag gjort mitt yttersta och att jag är ännu starkare nästa gång!!

I kväll blir det kräftskiva igen.
Den här gången på döttrarna begäran.
Efter att ha jagat kräfthattar i två timmar ska de nog bli nöjda.... i alla fall en stund tills man återigen får höra:
-Ni är så himmla dumma hela tiden!

Lilla T inför kräfttkalas hösten 2008. Hon är fortfarande lika söt, men mycket mer oförutsägbar 6 åring.

2 kommentarer: