Min blogglista

18 september 2010

Träna med kräftpest??

Nu har jag och lilla T förenat nytta med nöje.
Hon har haft simskola och jag kunde simma 1000 meter under tiden.

Ikväll blir det barnfritt med kräftskiva hos syster yster.
Superkul att umgås och äta gott, men vad väntar i morgon??
Är paniskt livrädd för bakfylla och det kan ta udden av hela festen tyvärr.
Det är absolut det värsta jag vet.
Toatalt utsalgen och ett omänskligt illamående, och man har dessutom  åsamkat sig själv tillståndet.

Jag vet naturligtvis att det är väldigt lätt att undvika, men faktum är att där spriten går in går förståndet ut.

Packar i alla fall med ett par bra skor för långpromenad om det är så att söndagsträningen behöver ställas in. Nån timmes promenad i friska luften kan väl ses som hyfsat motion och kanske lite bot mot kräftpesten.

Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar