Min blogglista

11 november 2012

Ett ljus i mörkret...

Pratade med en överlycklig lillasyster igår som sett ett stort ljus i det hårda mörkret.
Även andra har bekräftat detta.
Så tydligen finns det olika nyanser av nattsvart.
Jag är så fantastiskt tacksam över att vi fått en ny chans att skratta tillsammans och skapa massa härliga saker att minnas.
Plötsligt känner jag att jag kan vara glad på min dotters födelsedag, se fram emot julen och njuta av min och mannens Göteborgsweekend.
För ingen, absolut ingen kan ta något för givet.
Livet är alldeles för skört och komplext för det.
Och frågan är inte OM för någon av oss, utan NÄR och det vill jag aldrig behöva få veta.
Tack för att livet är både upp och nergångar, detta hade vi väntat länge på nu!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar