Min blogglista

24 november 2012

Hur svårt kan det vara??

Jag blir så rasande på mig själv!!
Jag ska ju egentligen inte sjunka till samma låga nivå!!
Men när folk inte bara kan släppa saker och uppföra sig som den vuxna människa den rent åldersmässigt är kan jag inte!
Vem tror man att man är när man inbillar sig att man kan bete sig hur som helst och sen tro att ingen ska reagera?
Det finns viktigare saker i livet än att vara världens medelpunkt!!
Släpp det bara för ingen tjänar något på detta och ingen kommer att vinna.
Människor runt omkring som ska föreställa viktiga ska inte behöva välja sida.
Grooooow up!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ooh! Känner igen det där.. Och ser det om och om igen..Försökt blunda men så dyker det upp på nya ställen hela tiden..Kram /T

    SvaraRadera