Min blogglista

24 april 2011

Det är så skönt att vara ledig!

Även denna dag har gått i solen och lathetens tecken.
Vi började med att fira barnens kusin med en jättebit tårta på en ljuvligt varm inglasad altan.

Sen bar det av raka vägen till affären för att proviantera för en eftermiddag i stugan hos mina föräldrar.
Där går livet i sin lilla egna takt.

Här kollar döttrarna efter grodan som bott i källaren hela vinten som morfar nu återfört till friheten.

Mannen föredrar andra grodor och provar nya drag och spön likt ett barn på julafton.


Sedan utmanas mormor på Monopol.......

...medan mamman njuter av att sitta i solen och göra absolut ingenting.

Som grand finale blir det sedan min "sista måltid", och den var inte att förakta.
Röstin smakade precis lika gott som förra sommaren, men på nästa grilltallrik får den inte vara med!!

Nu ska jag sätt mig ner och planera nästa vecka så gott det går, jag ska i alla fall inte kunna skylla på att jag inte varit förberedd och att det inte finns något tillåtet hemma att äta.

Så i morgon hoppas jag på att kunna berätta om min dag som LCHF:are.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar