Min blogglista

29 april 2011

T.G.I.F!!

Fredagen känns inte mindre skön bara för att det varit fyradagarvecka.
Hur mycket jag än trivs med mitt jobb är ändå helgerna så sköna.
Handlade inför helgen på hemvägen och väl hemma slängde jag ihop en tzatziki och en coleslaw.
Mannen fixade grillningen (som vanligt) och jag stog för en sallad och halvfabrikatspotatisgratäng till tjejerna(skäms lite faktiskt).
Sen började helgen på riktigt....

Det var så skönt på vår lummiga altan fast klockan blev ganska mycket
och salladen, den grillade tomaten, kotletten och rödvinet var precis vad som behövdes efter för många timmar utan mat.

Känner dock ett litet sug nu när fredagsmyset kommer fram, har ett finncrisp med brie som backup i fall det blir för stort.
Resten av helgen ska gå i husvgnens tecken, premiär i morgon och ingen kan vara gladare än jag!!
Ett dygn tillsammans med goda vänner och helt utan måsten, absolut balsam för stjälen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar