Min blogglista

26 april 2011

Går ju bra det här.

Tog lite längre tid än vanligt i morse när jag skulle pyssla ihop mina plastburkar.
Men det mesta kom med (missade bara gräddskvätten i yoghurten)

Frukost: Turkisk yoghurt, hallon, vanilj, svartkummin, linfrö, solroskärnor och självklart ett styck ägg.

Lunch:"Amos fiskgratäng" och sallad.

Mellanmål: Ost och skinka

Middag: Pannbiff, sallad och tzatziki.

Tre koppar kaffe med grädde har slunkit ner under dagen också.

Fram emot kvällen blir det nog en finncrisp med bregott, ost och skinka också, det är nåt magiskt med det man får äta när lugnet lagt sig på kvällen.
Jag måste säga att även denna dagen har flutit på bra och jag har ännu inte känt av de olustkänslor jag fick sist när jag körde gi.
Har inte kännt mig särskillt sugen dessa dagar och till lunch i dag var det nästan jobbigt att äta, och det är en väääääligt ovanlig känsla för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar