Min blogglista

28 januari 2012

6.09 km.

Nussa ser döden i vitögat nr 1: Det är lite extra stake i oss på landet, en vacker dag står han där, skogens konung redo att slita en i stycken..




Nussa ser döden i vitögat nr 2: Trotsade mitt förnuft i dag och gick till brevlådan när jag ändå var ute.
Detta trots att sura tanten i gula huset sällan har ordning på sina blodtörstiga golden retriverbestar....

Nussa ser döden i vitögat nr 3: Som den otroligt hurtiga och urdumma människa man är genomförs promenader i blixthalka iförd gympaskor. Till följd av det ligger jag, 5 meter innan min infartsväg, i en stor sprattlande benhög och tackar fan för att ingen sett mig.....

1 kommentar:

  1. Hahaha ja varför är det så?? Man kan slå sig halvt fördärvad men det första man gör är att kolla så att inget sett en ramla xD

    Hoppas det gick bra =)

    SvaraRadera