Min blogglista

22 januari 2012

7.16 km


Gårdagens "98 dagar kvar till campingpemiär baluns" var precis lika trevligt som vanligt.
Lagom till vinterns första snö kom valde värdinnan att duka med vårtema, sött och framförallt en försmak av vad som komma skall.


Fick en kanongod bacon och färskostfylld fläskfile med en lagom tomaig sås.
Ett recept som garanterat kommer att provas på hemmaplan.


Desserten gick ju inte heller av för hackor..
En slags chokladmousse med nötter och chokldbitar och som ni ser åt man den lika mycket med ögat som med munnen.


Medan ungarna var ute och åkte pulka roade vi vuxna oss med Buzz.
Jag vann ju förståss inte den gången heller....
Innan midnatt var dock hela huset nedsläckt i vanlig ordning, man orkar inte kalasa längre.

Dagen i dag har bjudit på diverse måsten och en promenad.
Denna började på sämst tänkbara sätt och varje steg fick hela benen att värka och jag ville bara ge upp.
Men efter 3 kilometer rann det bara av mig och det hela slutade med att jag fick en riktigt go promenad som jag inte ville skulle ta slut över huvud taget!!


2 kommentarer:

  1. Jösses det där såg smarrigt ut =P Består hela er släkt o vänner av kockar måntro?? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha....den familjen i alla fall. Men vi har inte en enda hantverkare tyvärr ;-)

      Radera