Min blogglista

20 januari 2012

6.80 km


Vilken tur att jag vaknade så tidigt! Kl 9.00 satt jag och mannen och avnjöt en hotelfrukost på tu man hand.
Känns som ungarna uppnått en himla bra ålder, de vill fortfarande vara med, kan vara med på det mesta man gör och man kan vara någon annan än förälder hela tiden.
Så gott att kunna vara bara herr och fru F en stund medan barnen har det bra i skolan.


Ledig fredag innebär även möjlighet till en lite längre promenad, var riktitg skönt ute, lagom krispigt och garanterat myggfritt.


Käkar fredagsmatens goda tvåa i dag skulle jag tro.
Tätt efter tacos ligger säkert kött, klyftpotatis och sås.
Men det var aldeles lagom avancerat för en fredagstrött familj och med ett glas rött till smakade det riktigt bra.
Nu avslutar vi kvällen med lite chips och AFV, i morgon får det bli väckarklocka för att hinna med min promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar