Min blogglista

4 januari 2012

To be or not to be??

Har en facebook pause igen efter att åter har fått nog.
Samma dag stog jag inför en situation som gjorde mig både arg och upprör och en som gjorde mig enormt ledsen och det var den som fick mig att stänga ner.
Blir arg på mig själv över att detta märkliga sociala fenomen kan få vara så viktigt i mitt liv.

Det komiska i situationen är att det växt fram som ett beroende likt rökningen nästan, så fort jag inte har nått särskillt för mig är jag där och öppnar fb appen på telefonen, till ingen nytta som tur är.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                

3 kommentarer:

  1. Hej! Upptäckte att du bojkottat fb! Saknar dina roliga inlägg.. Tänkte att jag får leta upp din blogg istället. Ha så kul i fjällen. Vore kul att ses snart. Mvh fru Alm

    SvaraRadera
  2. Hej Fru Alm.

    Vi måste absolut försöka ses nån dag, får väl ta det nån helg i värsta fall.
    Lite taco med hela familjerna kanske?
    Kul att du hittade hit!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till ett vettigt beslut! :D Tänker man verkligen efter så kommer inte mycket gott ur FB. Hade gott!

    SvaraRadera