Min blogglista

14 januari 2012

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk...

Ja det blir jag minsann!!
På människor som har öga och talang för att skapa.
Som fotar, målar, scrappar, tecknar, syr eller som min man, tillverka egna beten.
Man ser mycket mindre av honom nu för tiden men han tycker verkligen att det är roligt och är väldigt duktig på det han gör.




Har lagt en beställning på en "Nemo", inte för att jag fiskar, mest för att jag tror att det kan bli fint.
Hoppas den dyker upp snart, eftermiddagen ska tydligen vigas åt betestillverkning för hans del, jag hoppas hinna med en promenad.

1 kommentar:

  1. Fifan! ja man blir sugen så fort man ser dessa härliga skapelser! :d Har själv ett par träbitar jag vart o täljt i.. inget garage så jag lämnade det därhän.. Ser lovande ut^^

    SvaraRadera