Min blogglista

2 februari 2012

Äntligen fredag....igen.

Ligger kvar i sängen och lyssnar på när mannen skickar kottarna till skolan.
Tydliga förmaningar om vad som gäller ang kläder när det är 14 grader kallt.
Båda håller med och lovar att vantar, mössor och termobyxor inte är några problem.
Senast igår upplyste Tweenien mig om att hon var den enda i skolan med termobyxor och jag således den elakaste mamman som överhuvud taget existerade.

Får nog se över bad cop-good cop systemet lite, verkar inte fungera riktigt tillfredsställande.

Nu ska jag se om jag vågar mig upp och fixa kaffe och frallor, känns lite kallt om nosen i dag.


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Heheh känner igen det där med termobyxorna ;) När A var 11 år så sa vi åt honom att han ska ha termobyxor på sig så gick han med på det så snällt och sen när jag gick o kikade i fönstret så hade han tagit av sig dom i trapphuset och gick utanför på gatan trallandes ;) Sen "glöms" det både vantar,termobyxor o mössor i skolan.... mjo visst.. "glöms".. hehe ;)

    SvaraRadera