Min blogglista

17 februari 2012

"Saft och bulleblogg.."

Ibland kan det gå ganska länge innan bloggen uppdateras.
Särskillt på veckorna när det går för runt och jag inte har riktigt tiden att sitta ner.
Min stora skräck är nämligen att jag ska känna att mitt namn står på en "Saft och bulleblogg"!!
En väldigt intelligent blondin som jag har förmånen att känna myntade det uttrycket och jag är lite rädd att hamna i det facket.
Enkelt beskrivet är det väl när man använder bloggen mer som en dagbok och radar upp vardagshändelse, efter vardagshändelse.
Naturligtvis ska man ju yppa precis det man själv känner för men det är inte målet med mitt skrivande.
Jag är långt ifrån så vältalig och analyserande som författarna till många andra bloggar jag läser är.
Men vill ändå hitta små saker som känns viktiga för mig och berätta om.
Och känner någon att de inte hittat den röda tråden så är det helt korrekt.
Allt är bara ett virrigt kaos, precis som mitt liv och min vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar